Translate

5 Nisan 2013 Cuma

DENİZDEN ESİNTİLER..

2 HAFTA ÖNCEYDİ..HAFTASONU HAVA GÜZELDİ ÖĞLEYE KADAR
SAHİLDE YÜRÜYELİM DEDİK EŞİMLE..


öğleden sonra dışarı çıktık,
amanın bi soğuk, bir esiyor denizden, 
deniz delirmiş...



 yüzümüzün denizden tarafı uyuştu soğuktan:))


biz gene de yürüdük
donduk
güldük
resim çektik
aşkımla el ele

dalgalar sahili aşıp duvara kadar geliyordu


işte bu zinciri aştım
ben yaptım:))


ne komikim dimi??
bu montumu iyi ki almışım 2 ay önce Ekolden, tam da indirim sezonuydu
dizimin altına iniyor ve hiç hava geçirmeyip sıcak tutuyor, üstelik çok hafif,
yaylada giyersin deyip almıştı eşim, hiç tarzım olmayan bu montu bir giydim bidaha çıkaramadım, henüz yaylaya gitmedim ama:))

amanın ayaklarım görünmüyor!!!
e ben ayağımın ucundaki denizi çekecektim??


hooooop!! gel bakayım dalgacık
kaldır beni hop hop hoooppacık:))
sevgili Nazan Öncel bak seni de andım:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok sevindirir...